Nieuwste editie van Pumps! Magazine 
10 werkzoekende secretaresses geven zich bloot!

Hoe meer mensen Pumps! lezen des te groter is de kans dat deze secretaresses weer een nieuwe werkgever vinden.

Pumps! Magazine

Social media training voor allround officemanagement

28 mrt 2014

als je onderscheidend wilt zijn


1-daagse training | Social media voor allround officemanagement EUR 547,-

Hoeveel indruk zou je maken als je meer weet over social media? Privé ken je Facebook vast en zeker wel, maar ook zakelijk?

Hoe hou je bijvoorbeeld in de gaten wat er online gezegd wordt over het bedrijf waar je werkzaam bent?

Hoe maak je een bedrijfspagina op Facebook en op LinkedIn? Wat is daar de toegevoegde waarde van?

Wat is het nut van zakelijk twitteren?

 

Misschien denk je "dat hoef ik helemaal niet te weten in mijn functie als secretaresse of managementassistent, officemanager, personal assistant."

Niets is minder waar.

Als jij een Leading Lady wilt zijn voor de organisatie, dan zal je je blik moeten verruimen.


Niets is fijner als je een vergadering notuleert en je begrijpt waar het onderwerp over gaat. Nog mooier is als je manager / leidinggevende / directeur je een plan over social media voorlegt om te redigeren en jij het aanvult met jouw eigen ideeën.


Zorg dat je bijblijft in deze veranderende tijd. Door kennis te nemen van onderwerpen die raakvlakken hebben met jouw werkgebied maak jij je allround. Een rechterhand die onderscheidend is en meedenkt met de organisatie. Onmisbaar word je dan.

 

Programma Social media training
voor iedereen in een ondersteunende functie 
en die graag het onderscheid wil maken.

 

Deel 1: Kickstart Sessie.
Onderwerpen:

  • De zin en onzin van social media.
  • The big 3: LinkedIn, Twitter, Facebook.
  • 6 andere relevante social media platformen.
  • Risico's van het gebruik van social media.
  • Hoe hou ik in de gaten wat er over mijn bedrijf wordt gezegd online?
  • Werken vanuit een social media dashboard: Hootsuite.

 

Deel 2: Strategie Sessie.

Theorie

  • De kenmerken van een goede social media strategie

 

Praktijk

  • Onderdelen van het 'Smart social media Model' vertalen naar je eigen organisatie:
  • SocialResearch.
  • Doelstelling.
  • Doelgroep.
  • Interne organisatie.
  • Content & Communicatie.
  • Uitvoer.
  • Beheren, Meten, Leren.

 

Resultaat: een goede basis om mee te kunnen praten en denken over de Social media strategie van het bedrijf waar je werkzaam bent. Na deze training kun je inschatten wat de tijdsinvestering is van social media, hoe je het beste kunt plannen, bijhouden en uitvoeren. Je kan anderen adviseren over het nut van LinkedIn, Facebook en Twitter. Naslagwerk: het boek 'Sociale media strategie in 60 minuten' van Jarno Duursma.

 

Voorwaarden om deel te nemen:

  • Je hebt een profiel op LinkedIn.
  • Je bent internet vaardig.
  • Je weet wat een zoekmachine is.
  • Je hebt basiskennis over social media.
  • Je neemt een eigen laptop mee.

 

Ja, ik ben enthousiast en wil graag deelnemen aan deze training.

Aanmeldformulier training Social Media voor allround officemanagement

Social Media voor allround officemanagement wordt in-company gegeven. Kies zelf een datum en vul hieronder je gegevens in.
Deelname is incl. (digitale) hand-outs

Na ontvangst van jouw aanmeldformulier nemen we contact op om inhoudelijk de training te bespreken. Wat is je doel, wie zijn de deelnemers.

Er is plaats voor max. 12 deelnemers.

Ja, ik geef mij op voor: (prijs is ex. BTW)(*)

Ongeldige invoer

workshopdatum:
Ongeldige invoer

Voornaam(*)
Please let us know your name.

Achternaam(*)
Ongeldige invoer

Bedrijf
Ongeldige invoer

Functie
Ongeldige invoer

E-mailadres(*)
Please let us know your email address.

Adres(*)
Ongeldige invoer

Postcode(*)
Ongeldige invoer

Plaats(*)
Ongeldige invoer

Telefoonnummer (zonder streepje er tussen)
Ongeldige invoer

Ik ben op deze website terechtgekomen via(*)
Ongeldige invoer

Anders, namelijk:
Ongeldige invoer

Vermeld hieronder het factuuradres indien anders dan het postadres (met eventueel een kostenplaatsnummer).

Please let us know your message.

Let op: het formulier is pas goed verzonden als je - nadat je op 'verzenden' hebt gedrukt - op een volgende pagina terecht komt waarop de verzending bevestigd wordt. Zo niet, dan heb je iets niet goed ingevuld op het formulier. Probeer het dan nog eens.